Cu toate acestea, ca și în alte afaceri, idei de astfel de afaceri va aduce un venit mare și constantă doar în cazul în care organismul competent, a procesului.
Deci, ce să fac să magazin on-line pentru a aduce un beneficiu maxim?
Care vor fi vândute în magazin?
Conform unor studii recente, cele mai bune produse de vânzare on-line sunt electronice, calculatoare, telefoane, cărți, suveniruri si produse de epocă. Desigur, puteți alege orice produs pe placul dumneavoastră. Acesta va fi, de asemenea, bine, dacă sunteți în acest produs.
Magazine online sunt împărțite în două tipuri:
plus față de magazin off-line;
auto-suficiente magazine on-line.
Magazine de primul tip este, de obicei, într-un director magazin obisnuit, care are o gamă largă, de exemplu, un magazin alimentar. Orice cumpărător vine la pagina de magazin și de pre-selectează cumpărare a, a venit la magazin pentru a le ridica imediat de a plati pentru el produse deja asamblate. Este serviciu destul de convenabil pentru clienții.
Pentru a organiza magazin online de-al doilea tip nu sunt necesare spatii comerciale si de depozitare în caz de primire a bunurilor comandate de la furnizor și plecarea sa imediat la cumpărător. Datorită unor astfel de economii de cost ale produselor vor fi mai mici decât media, astfel câștigând atât tu cât și de cumpărători.
Cum de a face Internet-magazin atractiv pentru consumatori?
Unul din lucrurile importante care au nevoie de atenția cuvenită, sunt crearea unui catalog de calitate, cu fotografii și compilarea descrieri unice și detaliată a mărfurilor care sunt reprezentate. Toate fotografiile trebuie să fie de bună calitate și reprezintă produsul în moduri diferite. Nu ar trebui să fie salvați.
Pentru a proteja fotografiile de concurență să le pună pe logo-ul magazinului. Dacă nu puteți plăti pentru munca de studio fotograf, puteți găsi întotdeauna foto dreapta pe Internet, producătorii on-line, de exemplu.
Acesta ar trebui să reprezinte Rozariul, care este de gând să cumpere magazin bunuri, și să facă descrierea baza acestor informații. Nu are nevoie întotdeauna o descriere detaliată a fi înțelese doar de către un specialist. Uneori este util pentru a descrie beneficiile acestui limbaj accesibil produs.
Un bun stimulent pentru a finaliza achiziția în magazin on-line sunt comentarii pozitive ale altor cumpărători. Vă pot promite, de asemenea, la bonusuri clientilor si reduceri pentru o astfel de revizuire, dar nu exagerati pentru ca lauda prea mult provoca unele neîncredere.
Trebuie să furnizeze feedback-ul către cumpărător, sub forma unui forum, "întrebare-răspuns", sau on-line specialisti de consultare Skype, în calitate de cumpărători, mai ales atunci când se face o achiziție costisitoare, aveți nevoie pentru a simți sprijinul și atenția vânzătorului. În cazul în care cumpărătorul va fi multumit de serviciile dvs., acesta va recomanda familiei sale, prietenilor și cunoștințelor. Trebuie amintit că cea mai bună publicitate - un "word of mouth".
În plus față de secțiunea în care un cumpărător potențial poate pune intrebari despre produsul de interes, puteți crea o partiție FAQ (întrebări frecvente). Cel mai probabil, acesta va fi probleme care sunt legate de plata, livrare, garanție, precum și capacitatea de a reveni.
Deoarece cumpărătorii de multe ori nu stiu ce vor, ajutorul dumneavoastră nu va prisos. Puteți face o secțiune în care să prezinte cele mai bune produse de vânzare. La urma urmei, cumpărătorul îi place să cred că alegerea sa făcut nici o greșeală, dacă ați cumpărat bunurile pe care le-au ales atât de mulți oameni. De asemenea, puteți propune și accesorii pentru astfel de bunuri.
Cum sa ai grija de cumpărător?
Și aici, magazinul vizitator on-line se va ridica bunurile și de a face o achiziție. Cel mai probabil, el va avea unele întrebări înainte de a plăti pentru bunurile. Prin urmare, este dificil de a supraestima importanța secțiunea "Contact".
De obicei, iau un magazine online de câteva care-l potrivesc la nivelul prețurilor, cumpărătorul evaluează apoi gradul de eficiență și de lucru buna din fiecare magazin. Dacă vă confruntați cu probleme în încercarea de a contacta angajații magazinului că cel mai probabil nu va face o achiziție aici.
Secțiunea "Contacte" ar trebui să conțină informații mai complete cu privire la magazin, precum și adresa fizică și o hartă locație. Acest lucru este pentru clienții cei mai suspecte.
Foarte des clienții folosesc pentru a comunica nu este un telefon, și mass-media electronice. De aceea, angajații magazin on-line ar trebui să fie în contact pentru o operațiune de full-time al magazinului, care este listat pe site-ul și verifică în mod regulat pentru e-mail și alte forme de comunicare electronică.
După luarea unei decizii finale cu privire la achiziționarea de bunuri cumpărătorul este în magazin, aveți nevoie pentru a aranja plata și livrarea de bunuri. Trebuie să vă asigurați că funcția de "coș" se face convenabil pentru ambele părți.
Atunci când plasarea unei comenzi cumpărătorul va trebui să specifice informații de contact, mijloace de livrare și plată. În acest caz, metodele de livrare și plată sunt interdependente. Puteți aplica pe-livrare gratuit. Acest lucru este foarte convenabil, deoarece plata a mărfurilor se efectuează la primirea în parcela e-mail. Desigur, există riscul ca cumpărător după ce a primit avizul pentru elementul nu va veni.
Acest lucru poate fi redus în cazul în care re-contacta cumpărător direct înainte de a trimite bunurile. Deoarece calendarul de livrare mesaj este destul de lung, este avantajos să se utilizeze în caz de livrare de bunuri în alt oraș.
Pentru a expedia produse voluminoase neprofitabile, precum în acest caz, costurile poștale sunt destul de mari. Pe lângă există un risc de deteriorare explicație. Da, și a plătit banii vor merge la tine aproximativ 5 zile.
Livrarea a orașului poate fi un curier. În acest caz, cumpărătorul va primi elementul, iar tu - bani mult mai repede.
Foarte util este plata pentru mărfurile în formă non-numerar.
Acum, există sisteme electronice de plată să plătească pentru bunuri rapid, ceea ce este convenabil și cumpărători.
Pentru a atrage cumpărătorii le pot da credit pentru ceea ce este necesar pentru a semna un contract cu banca având birouri în diferite orașe.
Cum de a crea o resursa web magazin online?
Puteți utiliza motorul de-a gata, dar cel mai bine este să contactați studio de web design, ca un vizitator, în primul rând, să acorde o atenție la proiectarea a site-ului. De asemenea, este necesar de a crea un site-ul de navigare convenabil.
În plus, este mai bine să cumpere hosting, deoarece imaginile vor lua o mulțime de spațiu, care trebuie să ia în considerare atunci când aleg dreptul de hosting. Trebuie să vă gândiți, de asemenea, atenție la numele de domeniu, care este ales pentru o perioadă lungă de timp, astfel încât ar trebui să fie ușor să vă amintiți și să se apropie de sensul.
Cum de a promova un nou magazin on-line?
Pentru acest lucru este necesar pentru a promova produsele sale populare, care va necesita cunoștințe de bază de SEO sau puteți încredința acest lucru pentru un profesionist SEO specialist. Notă schimb de link-ul sau link-uri de cumpărare.
Ei bine, desigur, nu uita de publicitate. De exemplu, puteți face o publicitate contextuală sau banner.
Deci, ce să fac să magazin on-line pentru a aduce un beneficiu maxim?
Care vor fi vândute în magazin?
Conform unor studii recente, cele mai bune produse de vânzare on-line sunt electronice, calculatoare, telefoane, cărți, suveniruri si produse de epocă. Desigur, puteți alege orice produs pe placul dumneavoastră. Acesta va fi, de asemenea, bine, dacă sunteți în acest produs.
Magazine online sunt împărțite în două tipuri:
plus față de magazin off-line;
auto-suficiente magazine on-line.
Magazine de primul tip este, de obicei, într-un director magazin obisnuit, care are o gamă largă, de exemplu, un magazin alimentar. Orice cumpărător vine la pagina de magazin și de pre-selectează cumpărare a, a venit la magazin pentru a le ridica imediat de a plati pentru el produse deja asamblate. Este serviciu destul de convenabil pentru clienții.
Pentru a organiza magazin online de-al doilea tip nu sunt necesare spatii comerciale si de depozitare în caz de primire a bunurilor comandate de la furnizor și plecarea sa imediat la cumpărător. Datorită unor astfel de economii de cost ale produselor vor fi mai mici decât media, astfel câștigând atât tu cât și de cumpărători.
Cum de a face Internet-magazin atractiv pentru consumatori?
Unul din lucrurile importante care au nevoie de atenția cuvenită, sunt crearea unui catalog de calitate, cu fotografii și compilarea descrieri unice și detaliată a mărfurilor care sunt reprezentate. Toate fotografiile trebuie să fie de bună calitate și reprezintă produsul în moduri diferite. Nu ar trebui să fie salvați.
Pentru a proteja fotografiile de concurență să le pună pe logo-ul magazinului. Dacă nu puteți plăti pentru munca de studio fotograf, puteți găsi întotdeauna foto dreapta pe Internet, producătorii on-line, de exemplu.
Acesta ar trebui să reprezinte Rozariul, care este de gând să cumpere magazin bunuri, și să facă descrierea baza acestor informații. Nu are nevoie întotdeauna o descriere detaliată a fi înțelese doar de către un specialist. Uneori este util pentru a descrie beneficiile acestui limbaj accesibil produs.
Un bun stimulent pentru a finaliza achiziția în magazin on-line sunt comentarii pozitive ale altor cumpărători. Vă pot promite, de asemenea, la bonusuri clientilor si reduceri pentru o astfel de revizuire, dar nu exagerati pentru ca lauda prea mult provoca unele neîncredere.
Trebuie să furnizeze feedback-ul către cumpărător, sub forma unui forum, "întrebare-răspuns", sau on-line specialisti de consultare Skype, în calitate de cumpărători, mai ales atunci când se face o achiziție costisitoare, aveți nevoie pentru a simți sprijinul și atenția vânzătorului. În cazul în care cumpărătorul va fi multumit de serviciile dvs., acesta va recomanda familiei sale, prietenilor și cunoștințelor. Trebuie amintit că cea mai bună publicitate - un "word of mouth".
În plus față de secțiunea în care un cumpărător potențial poate pune intrebari despre produsul de interes, puteți crea o partiție FAQ (întrebări frecvente). Cel mai probabil, acesta va fi probleme care sunt legate de plata, livrare, garanție, precum și capacitatea de a reveni.
Deoarece cumpărătorii de multe ori nu stiu ce vor, ajutorul dumneavoastră nu va prisos. Puteți face o secțiune în care să prezinte cele mai bune produse de vânzare. La urma urmei, cumpărătorul îi place să cred că alegerea sa făcut nici o greșeală, dacă ați cumpărat bunurile pe care le-au ales atât de mulți oameni. De asemenea, puteți propune și accesorii pentru astfel de bunuri.
Cum sa ai grija de cumpărător?
Și aici, magazinul vizitator on-line se va ridica bunurile și de a face o achiziție. Cel mai probabil, el va avea unele întrebări înainte de a plăti pentru bunurile. Prin urmare, este dificil de a supraestima importanța secțiunea "Contact".
De obicei, iau un magazine online de câteva care-l potrivesc la nivelul prețurilor, cumpărătorul evaluează apoi gradul de eficiență și de lucru buna din fiecare magazin. Dacă vă confruntați cu probleme în încercarea de a contacta angajații magazinului că cel mai probabil nu va face o achiziție aici.
Secțiunea "Contacte" ar trebui să conțină informații mai complete cu privire la magazin, precum și adresa fizică și o hartă locație. Acest lucru este pentru clienții cei mai suspecte.
Foarte des clienții folosesc pentru a comunica nu este un telefon, și mass-media electronice. De aceea, angajații magazin on-line ar trebui să fie în contact pentru o operațiune de full-time al magazinului, care este listat pe site-ul și verifică în mod regulat pentru e-mail și alte forme de comunicare electronică.
După luarea unei decizii finale cu privire la achiziționarea de bunuri cumpărătorul este în magazin, aveți nevoie pentru a aranja plata și livrarea de bunuri. Trebuie să vă asigurați că funcția de "coș" se face convenabil pentru ambele părți.
Atunci când plasarea unei comenzi cumpărătorul va trebui să specifice informații de contact, mijloace de livrare și plată. În acest caz, metodele de livrare și plată sunt interdependente. Puteți aplica pe-livrare gratuit. Acest lucru este foarte convenabil, deoarece plata a mărfurilor se efectuează la primirea în parcela e-mail. Desigur, există riscul ca cumpărător după ce a primit avizul pentru elementul nu va veni.
Acest lucru poate fi redus în cazul în care re-contacta cumpărător direct înainte de a trimite bunurile. Deoarece calendarul de livrare mesaj este destul de lung, este avantajos să se utilizeze în caz de livrare de bunuri în alt oraș.
Pentru a expedia produse voluminoase neprofitabile, precum în acest caz, costurile poștale sunt destul de mari. Pe lângă există un risc de deteriorare explicație. Da, și a plătit banii vor merge la tine aproximativ 5 zile.
Livrarea a orașului poate fi un curier. În acest caz, cumpărătorul va primi elementul, iar tu - bani mult mai repede.
Foarte util este plata pentru mărfurile în formă non-numerar.
Acum, există sisteme electronice de plată să plătească pentru bunuri rapid, ceea ce este convenabil și cumpărători.
Pentru a atrage cumpărătorii le pot da credit pentru ceea ce este necesar pentru a semna un contract cu banca având birouri în diferite orașe.
Cum de a crea o resursa web magazin online?
Puteți utiliza motorul de-a gata, dar cel mai bine este să contactați studio de web design, ca un vizitator, în primul rând, să acorde o atenție la proiectarea a site-ului. De asemenea, este necesar de a crea un site-ul de navigare convenabil.
În plus, este mai bine să cumpere hosting, deoarece imaginile vor lua o mulțime de spațiu, care trebuie să ia în considerare atunci când aleg dreptul de hosting. Trebuie să vă gândiți, de asemenea, atenție la numele de domeniu, care este ales pentru o perioadă lungă de timp, astfel încât ar trebui să fie ușor să vă amintiți și să se apropie de sensul.
Cum de a promova un nou magazin on-line?
Pentru acest lucru este necesar pentru a promova produsele sale populare, care va necesita cunoștințe de bază de SEO sau puteți încredința acest lucru pentru un profesionist SEO specialist. Notă schimb de link-ul sau link-uri de cumpărare.
Ei bine, desigur, nu uita de publicitate. De exemplu, puteți face o publicitate contextuală sau banner.
Bună tuturor, sunt Patricia Sherman în Oklahoma SUA chiar acum. Aș dori să vă împărtășesc experiența mea de a împrumuta 185.000,00 USD pentru a-mi șterge proiectul bancar și a începe o afacere nouă. Totul a început când mi-am pierdut casa și mi-am luat lucrurile din cauza politicii bancare și am întâlnit niște facturi și unele nevoi personale. Așa că am devenit foarte disperat și am început să caut fonduri în toate felurile. Din fericire pentru mine, o prietenă a mea, Linda mi-a spus despre o firmă a companiei de credit, am fost intrigată de fraudă, dar am fost intrigat de situația mea și nu am avut de ales decât să primesc sfaturi de la prietenul meu despre această companie. contactarea lor chiar s-a pus la îndoială din cauza experienței mele anterioare cu creditorii online, știai asta puțin? '' Elegantloanfirm@hotmail.com Această companie a fost foarte utilă pentru mine și colegul meu și astăzi, datorită acestei companii de credit, mândrul proprietar al muncii și responsabilităților bine organizate, mi-au zâmbit. Așadar, dacă aveți nevoie cu adevărat să vă dezvoltați sau să vă începeți propria afacere sau dacă aveți nevoie cu adevărat de a împrumuta bani în orice dificultate financiară, vă recomandăm să găsiți astăzi o oportunitate de dezvoltare financiară în afacerea dvs. {E-mail:} Elegantloanfirm@hotmail.com ... online pentru creditul nu este o victimă a înșelătoriei. Mulțumesc.
RăspundețiȘtergere